دربهای|اتوماتیک|شیشه ای|حباب|در

تهیه و نصب درب های اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی

دربهای|اتوماتیک|شیشه ای|حباب|در

تهیه و نصب درب های اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی

automatic door

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۰۹ ب.ظ

در سال های گذشته استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ورودی ساختمان ها چندان رایج نبوده و یک موضوع تجملاتی و غیر ضروری به شمار می رفت اما امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای در ورودی بسیاری از ساختمان های پرتردد نظیر فروشگاهها، بانک ها و مراکز دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد.

اگرچه استفاده از درب شیشه ای در زیبایی نمای داخلی و بیرونی ساختمان موثر می باشد اما عواملی دیگری در استقبال افراد از نصب درب شیشه ای اتوماتیک نقش دارد. از جمله این موارد می توان به نقش موثر در اتوماتیک شیشه ای به کاهش تبادل حرارتی داخل ساختمان با فضای بیرون و در نتیجه کاهش هزینه های تهویه مطبوع ساختمان اشاره کرد.

 دربهای شیشه ای اتوماتیک فک با به خدمت گرفتن تکنولوژی روز دنیا و همکاری دانشگاهی در دانمارک موفق به طراحی راداری با کاربری دوگانه برای دربهای اتوماتیک شیشه ای گردیده است .

همچنین استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای امنیت ساختمان را افزایش داده و میتوان با اتصال آن به انواع تجهیزات کنترل تردد، از عبور و مرور افراد غیرمجاز جلوگیری نمود.

درب های اتوماتیک شیشه ای را می توان براساس ظاهر به چهار گروه تقسیم نمود که عبارتند از اسلایدینگ (مسطح)، اسلایدینگ (مسطح) تلسکوپی، منحنی و دوار.
 
 

انواع فریم درب اتوماتیک شیشه ای
 در چند سال اخیر درب اتوماتیک شیشه ای مورد استقبال انبوه سازان ، برج های مسکونی و اداری و همینطور ادارات ، سازمان و مراکز درمانی قرار گرفته است . بصورت کلی می توان گفت که درب اتوماتیک شیشه ای برای تمام ساختمان ها و مراکز پر تردد بسیار مفید و مطلوب می باشد.درب های اتوماتیک با توجه به کاربری ساده ، نصب سریع و هزینه نگهداری پایین آن قابل استفاده برای تمامی مراکز پر رفت و آمد می باشد.

 درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به کاربردی که دارد باعث سهولت رفت و آمد می شود و همچنین استفاده از این نوع درب نمایی خاص و جذاب به ساختمان می دهد.

 استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان عایق گرما و سرما عمل می کند و مانع از هدر رفتن انرژی می شود.

 درب اتوماتیک شیشه ای مانند هرکالای دیگر مستلزم داشتن اطلاعات وآگاهی است که می‌تواند در بر طرف شدن نیازهای آنی وآتی خریداران درب اتوماتیک شیشه ای نقش مهمی داشته باشد وآسایش وآرامش خیال ومنفعت اقتصادی را برای خریداران عزیز به ارمغان آورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۰
تولید فروش اجرا درب اتوماتیک شیشه ای سکوریت

automatic door

درب اتوماتیک

دفترکار شیشه ای

شیشه سکوریت

نرده شیشه ای

پارتیشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی